BEKÄNNELSER 7/2

2013-02-07 ♡ 09:00:00 || Design by: Matilda Sörensson
 
• Jag är en riktig nattmänniska, ibland kan jag typ glömma bort tiden och gå och lägga mig 2 på en skoldag...
 
• Jag fryser seriöst HELA tiden, kan inte klara mig i skolan utan en kofta eller extra tröja
 
• Jag var jätteaktiv och våldsam när jag var liten hahaha... Dagiset hade typ problem med mej
 
• Är så sjukt jävla rädd för att behöva genomgå en operation någongång i mitt liv. Mår illa bara jag tänker på det
 
• Jag har riktig fobi för att det ska vara sånahära små hårda köttklumpar i skolans/färdigköpt köttbullar och typ köttfärssås. Fyfan asså
 
• Under hela mitt liv har jag flyttat totalt 6 gånger

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Sista chansen att vara med i min tävling, vinnaren utses i morgon 12.00! Så in och anmäl dig :)

http://maddisenj.se/2013/february/vinn-ett-egendesignat-skal-till-din-mobil.html

2013-02-07 ♥ 15:49:58
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback