DAGEN

2013-02-08 ♡ 23:17:09 || Design by: Matilda Sörensson
 

Hello vänner och ovänner, nej jag skoja inga ovänner här inte! Anyways, fredag idag om någon har missat det haha. Dagen gick väldigt snabbt och så fort jag slutade vid klockan 2 styrde jag och Edith våra steg mot Waynes coffe  och slog oss ner där en stund och pratade om allt och inget, myspys som vanligt! Hon skulle sedan iväg och träffa en kompis och jag gick till Gina tricot i götgatsbacken för att kolla lite på nya jeans (är så himlans sur, nästan alla mina jeans har gått sönder). Därinne träffade jag av en slump på två kompisar så vi gick runt lite mer på stan tills jag behövde gå hem runt 5-tiden. 
 
Ikväll har vi haft lite gäster på middag men de ska även bo hos oss hela helgen av olika orsaker, det blir faktiskt lite kul för det är en 2,5-årig liten flicka som jag brukar vara barnvakt till + hennes mamma. Då blir det fullt hus här minnsan hihi! Åh är lite happy happy också, när familjen kom hade de även med sig massa presenter till oss (ingen aning om varför) och jag fick en fin papperspåse med en stor bodylotion, en bodyscrub, en mascara från Max-factor, ett läppstift från Max-factor och 3 ansiktsmasker. Toppen, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2013-02-09 ♥ 18:48:26
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback