FRIDAY I'M IN LOVE

2013-02-01 ♡ 22:17:00 || Design by: Matilda Sörensson


Hey, shit vilken vecka! Gick ju så snabbt att jag knappt ens hängde med haha.. Har varit en mysig dag idag iallafall, gick till skolan med mjukisbyxor wowowow tänker ni kanske men har bara gjort det en gång förut, känner mej som värsta lodisen, men jaja efter skolan skulle jag ändå bara direkt dra hem så yolo eller nåt! Duschade, sminkade om mig och sedan vid 6-tiden drog jag och några kompisar och käkade pizza och efter det hade vi ingenting att göra så vi gick runt och pratade mest, men som ni kanske kan förstå blev det iskallt rätt fort. Kom hem nyligen och unnade mig för ovanlighetens skull en påse smågodis också hihi. Nu ska jag göra lite läxor tror jag (åh vilket liv, läxor på en fredag, men ni skulle bara veta hur mycket press våra lärare lägger på oss just nu!!!) yep, annars då...? Hur har er dag sett ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback