IBLAND KOMMER LIVET FÖRE...

2013-02-13 ♡ 21:45:50 || Design by: Matilda Sörensson
 
Hej! Jag lever faktiskt, haha, men inte länge till... Herregud, det är ju sjukt att man går i åttan och ska behöva typ plugga VARENDA dag för att få bra betyg. De senaste dagarna har jag haft runt 3 inlämningar och ett hyfsat lätt matteprov som vi gjorde idag, pressat schema säger jag bara! Och ja, jag vet att uppdateringar har sugit de närmsta dagarna, men det är ju så himla trist när det knappt känns som att jag har några käsare kvar, typ (?!). Jag tycker ju om att blogga, dela med mig av bilder, videobloggar och liknande men verkligen jag får verkligen ingen lust när det knappt droppar in några kommentarer alls längre eller när statistiken typ är den lägsta jag sett... Har även blivit så himla tött på min bloggdesign, funderar på att knåpa ihop en ny hmm.
 
Så vad säger ni? Ska vi ta och fixa det här - uppdatering 3 gånger om dagen med nya roliga bilder och filmer?! Don't be shy, kommentera vad ni tycker här nedanför :)

Kommentarer
Postat av: anonym

Hej jag tycker det skulle vara kul med en nu design och mer bilder! Jag tycker din blogg är jätte bra! Hoppas du gör en ny design med färger alltså inte mörka utan typ ljusa, så blir det inte bara vitt och tråkigt. Kram kram

2013-02-14 ♥ 20:52:12

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback