LITE FRÅGOR & SVAR

2013-02-08 ♡ 21:04:00 || Design by: Matilda Sörensson
Q- Gillar du att shoppa på Hollister? :)
A - Jodå, de har en del fina kläder, jag tycker mest om jeansen och blusarna. Dock tycker jag faktiskt Hollister har blivit lite överskattat eftersom nästan varenda människa man ser har på sig något ifrån Hollister. Men jag har verkligen ingenting emot butiken älskar bland annat min gröna hoodie därifrån!
 
 
Q - Den första bilden är faktiskt ifrån London och inte New York. Bara så att du vet.
A - Hehehe ojdå, klantigt av mig, men där hade du faktiskt rätt. Sorry sorry alla kan göra misstag ;)
 

Q - vilka producter andvänder du och hur sminkar du dig? :)
A - Jag använder oftast puder, rouge, mascara, ögonbrynspenna och läppglans till vardags, men om ni vill kan jag ju alltid göra ett inlägg enbart med mina sminkprodukter. Eller varför inte en video där jag sminkar mig eller iallafall visar mitt smink, kommentera vad ni tycker!


Q - Superfina bilder! Vad fotar du med för kamera? :D

A - Åh tack så jättemycket! Jag fotar med min systemkamera som heter Canon EOS 600D + standardobjektivet, ääääälskar den jättemycket och rekommenderar den verkligen till alla er som är sugna på en lätthanterlig men asbra kamera som verkligen levererar. Dock är den lite klumpig om man ska iväg nånstans, men jaja it works!

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det skulle vara kul om du gjorde en video när du sminkar dig till vardags! :)

2013-02-10 ♥ 21:47:57

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback