MY MAKEUP

2013-02-10 ♡ 00:00:02 || Design by: Matilda Sörensson
 
 
Tidsinställt inlägg - Eftersom någon hade önskat att jag skulle visa hur jag sminkar mig så fotograferade jag lite och här ovan ser ni mitt smink jag använder dagligen. Jag är verkligen jättenöjd med mina produkter, och de är alla bra för min hud! Undrar ni något specifikt är det mera att kommentera, det vet ni! 
 
På översta raden: Concealer från Make up store, rouge - Lóreal Paris, ögonskugga - H&M, ögonbrynspenna - H&M, ögonfransböjare - H&M, mascaror - Loreal & Max Factor.
På understa raden: Läppglans - Isadora, läppstift - Max Factor, highlighter - Make up store, cover mix concealer - Make up store, puder - Maybelline New York.
Borstar: Make up store.
 
Mitt smink har jag även i en ljusrosa necesär ifrrån Monki, som tyvärr inte finns på bild. Den är i läder och precis lagom storlek, 60 kr fick jag den köpt för under mellandagsrean förra året. Kram på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback