SNART FRIHET

2013-02-19 ♡ 18:31:35 || Design by: Matilda Sörensson
 
Oooooj herregud, nu har det gått nästan en vecka sedan jag ens loggade in på blogg.se. Förlåt att jag har varit så svindålig på att blogga men vad gör man när inspirationen ligger på noll och mina lärare älskar att slänga in ett par extra läxor och prov?! Förra veckan och även den här veckobörjan har varit smockfylld av träning pch läxor (och så litelite fritid där emellan) att jag helt enkelt valde att lägga bloggen vid sidan ett tag. 
 
Men nu, glada nyheter människor! Imorgon blir det min sista skoldag eftersom att vi är lediga både torsdag och fredag så jag är fett taggad för sportlov alltså! Har egentligen ingenting speciellt planerat förutom en massa sleepovers och fikaträffar med härliga kompisar wihoooo! Men jag kan utlova absolut fler blogginlägg och en massa bilder iallafall. Dessutom ska jag även försöka fixa ihop en ny bloggdesign, det låter väl bra?  ;) Nej nu ska jag ta tag i det sista plugget, har både prov och redovisning imorgon. Wish me good luck haha puss på er loverzz ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback