BEKÄNNELSER - JENNA NEVRIN

2013-01-16 ♡ 13:00:00 || Design by: Matilda Sörensson
Är alltid inne alldeles för länge i en provhytt, typ 1 timma seriöst det slutar alltid med att jag börjar dansa och hålla på, usch haha!
 
När mina naglar är som finast blir det alltid en liten flik på någon av dom och sen slutar det med att jag river av den! Tillslut blir jag så arg på mig själv för att det blir så galet fult, hehe.
 
Har en onödigt jobbig vana, och det är att jag KAN inte gå och lägga mig utan att mitt rum är helt rent, eller iallafall att det inte ligger något på golvet, ni fattar...
 
No offence mot er som har det, men jag tycker personligen verkligen det är så fult med uggs. Själva skon är inte snygg ens, ser ut som ett par tofflor, sen tycker jag det är ännu mer ocharmigt när de blir snetrampade liksom efter ett tag. Åh vet inte varför men jag gillar det bara inte, och skulle ALDRIG kunna tänk mig att köpa ett par till mig själv.
 
Haha seriöst nu, mitt garv är världens, och då menar jag väääärldens fulaste!!
 
Jag skriver jätteofta listor om typ allting när jag har tråkigt; planerar min dag i detalj, saker jag vill ha, saker jag måste göra osv osv osv. Slår vad om att jag har typ 5 fulla skrivblock med bara massa listor.
 
Tror jag har nåt allvarligt problem med mitt hår! Ena dagen kan jag verkligen älska det, att det är så tjockt och att det ligger så bra, men sedan nästa dag kan jag gå runt och klaga, prata konstant om min lugg som inte ligger rätt. Åh vad folk måste störa sig på mig...!
 
Jag är en sån person som fryser typ 24/7, tycker det är kallt överallt. Speciellt i vår skola fyyyy :'((((
 
Jag är så otroligt svag för killar som luktar gott. Alltså jag får nån hypnos och dras automatiskt åt det hållet haha, kommer köpa upp ett lager goda parfymer åt min framtida man jag lovar er.
 
Jag har eksem i armvecken, det är ingen sjukdom eller så men det kliar hela tiden och blir rött om man inte smörjer varje kväll. Sedan på sommaren försvinner det lyckligtvis men då blir det istället vit-fläckigt, vilket inte direkt är världens snyggaste men äsch vad gör man
 
Jag har förändrats helt sjukt mycket på bara ett år, det tycker alla mina kompisar också. Vissa känner inte ens igen mig, tror det är för att mitt hår växer väldigt snabbt plus att jag använde glasögon mycket oftare då! (fyfyfyfyfyfyfy)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback