CANON FJÄRRKONTROLL

2013-01-22 ♡ 16:17:00 || Design by: Matilda Sörensson
 
Ni får ursäkta min klumpiga hand, hehe, typ narig, torr, och klumpig... jaja
 
Tog några bilder igår och tänkte då även att jag kunde visa er min nya fjärrutlösare som jag beställde från japanphoto för ett tag sedan och hämtade ut på posten i fredags! Verkligen att rekommendera, funkar jättebra till min Canon EOS 600D, och som ni ser på första bilden är den svart & silvrig och har endast en knapp, där man trycker. Då fokuserar kameran automatiskt, och tar sedan en bild inom 5 sekunder. Jag köpte den för 180 kronor men frakten tillkom med en summa på 60 kr, alltså fick jag pröjsa 240 kronor men det var det lätt värt enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback