DAGENS

2013-01-25 ♡ 15:43:00 || Design by: Matilda Sörensson
Ganska dåliga bilder men orkar inte redigera dom haha, såhär ser jag iallafall ut idag! Jeans från dr denim, tröja från bikbok och väska som jag har fått av mammi. Nu ska jag kika i kylskåpet efter något litet att äta sen drar jag och träffar en kompis i stan och sen får vi se om det blir bio ikväll, shit vad skönt med helg guys! Hoppas ni får en bra kväll, puss & kraaam.
 

Föresten funderar jag lite på om jag ska ha en frågestund imorgon! då är ni välkomna att ställa alla möjliga frågor ni kan komma på, och sen när jag har tid och ork tar jag min systemkamera och filmar när jag svarar på dom. Hur låter det?

 


Kommentarer
Postat av: LOVA

såå snygg outfit!!

2013-01-25 ♥ 19:51:17
URL: http://lova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback