TRÄNINGSSÖNDAG

2013-01-13 ♡ 20:24:00 || Design by: Matilda Sörensson
 
Hej på er sweeties. Kom nyligen hem från gymmet med Edith och är helt slut herregud! Vi sprang på löpbandet i 15 min, och körde sedan lite mage, armar och benpress osv. Men det var riktigt skönt och jag är supernöjd, även om jag säkert kommer ha en hejdundrande träningsvärk imorgon. Om någon undrar kan jag ta upp det närmare, men vi tränar på Sportlife som faktiskt är ett riktigt bra gym, och det bästa var nog att det inte var mer än typ 5 andra personer där haha! :)
Nu är mina planer att göra en stor hallonsmoothie och bara ta det lugnt framför teven, sedan hoppar jag in i duschen och fixar lite inför imorgon. Sorgligt som vanligt att helgen har gått så fort... Hoppas ni allihop haft en toppensöndag så hörs vi senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback