HEMMASPA + PRODUKTER

2013-01-13 ♡ 02:11:00 || Design by: Matilda Sörensson
Förlåt för urusla IPhonbilder men just när jag tänkte ta bild med systemkameran så ville den inte riktigt sammarbeta...
 
Tog mig tiden idag att verkligen koppla bort allt, så jag tände lite ljus och fixade ansiktsmask osv. Här ovanför ser ni några av mina favoriter när det gäller bad/skönhet. Badskummet (flaskan med lila kork) köpte jag på Twilfit ganska nyligen, och använde för för första gången idag. Det var riktigt grymt luktar smultron i hela badrummet även fast jag bara hade några droppar I, rekommenderas starkt!, hoppas ni haft en bra dag annars. Jag har faktiskt lyckats klantat till det rejält idag, förutom att jag tappade min mobil i vattnet när jag badade (ja, fråga mig inte hur) så trampade jag snett med foten när jag var påväg för att möta upp Edith tidigare idag. Haha åh det gör fortfarande ont, ni skulle sett mig, haltade fram... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback