HERREGUD, BLOGGNINGEN?

2013-01-20 ♡ 19:28:00 || Design by: Matilda Sörensson
Haha omg seriousface, sedan vet jag inte vad som hände med mina ögonbryn heller...
 
Hej finisar! Förlåt förlåt förlåt för helt galet dålig uppdatering nu under helgen, det ska bli bättre nu i veckan jag lovar er.
 
Hoppas er helg har varit lyckad iallafall! Jag var riktigt förskyld under fredagen och stannade hemma från skolan men framåt eftermiddagen kände jag mig piggare och bestämde mig ändå för att gå på min kompis tjejmiddag senare på kvällen, den vart faktiskt sjukt lyckad! Älskar verkligen dom tjejerna och vi hade astrevligt med taco-night och sedan sleepover :) På lördagskvällen var planerna att gå ut med några kompisar men jag valde istället att stanna hemma och bara ta det lugnt för att bli riktigt frisk inför min kommande praovecka nu på måndag. Det blev lite storstädning av rummet och mys med mamma hihi kan ju också behövas ibland. jag uppdaterar snart med bl.a svar på en fråga jag fick på ett inlägg, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback