HOTELLPRAO

2013-01-21 ♡ 13:19:51 || Design by: Matilda Sörensson

Hola bloggisen! Blir ett kasst mobilinlägg nu, men jag är ju på prao på ett hotell hela denna vecka, så det blir inte speciellt mycket tid över för annat kan jag säga er! Det är rätt ok, mina sysslor är väl mest att fylla på frukostbuffen, hjälpa till med lunch till gästerna och typ käka hahaha... För tillfället är jag påväg till affären för att handla lite varor som var slut, och sen slutar jag vid 2, vilket är ganska chill ändå (det rimmade hihi). Have to go back to work now, men ni får klara er med två fula mobilbiler så hörs vi senare puuuss!!


Kommentarer
Postat av: emma svensson

åh det låter jjätte kul att praoa på ett hotell!

2013-01-21 ♥ 19:43:55
URL: http://emmaskarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback