INSTAWEEK

2013-01-27 ♡ 12:00:00 || Design by: Matilda Sörensson

 

Min senaste vecka på instagram kan ni se här ovanför. Jag har haft praovecka så uppdateringen har inte varit asgrym direkt, men jaa... Jättekul om nån ville följa mig iallafall, ni hittar mig under namnet jennanevrin :)

Vid tillfället är jag hos min kompis som jag även har sovit hos, vi har haft skitmysigt förutom att det blev värsta dramat igår - inget jag tänker ta upp på bloggen. Runt halv 1-tiden kom vi iallafall hem till Edith och satte på en film och bara pratade lite om allt och inget, love my giiirls! Om ett tag tänkte jag dra hem och spela in videon med svaren på alla frågor från frågestunden och sen blir det nog gymmet ikväll! Hoppas eran helg har varit grym, kramis

 


Kommentarer
Postat av: ★ E D I T H ★

SV: tack så mycket! Detsamma! Allt bra idag? :)
kraam!

2013-01-27 ♥ 12:21:45
URL: http://ediths.blogg.se
Postat av: sara persson

vinn enlänkning på min blogg, du får välja vilken sida jag ska länka det kan tex vara din blogg,intagram och facebook =) gå in och läs mer. kram sötis!

2013-01-27 ♥ 15:40:55
URL: http://www.nattstad.se/ssarapersson

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback