31 JANUARI

2013-01-31 ♡ 22:55:00 || Design by: Matilda Sörensson

 

Hola mannar! Idag har faktiskt varit en skit mysig och chill dag, hade bara 3 lektioner i skolan och efteråt gick jag och Signe hem till mig och gjorde nyttiga chokladpannkakor!!!! Shit vad gott det var, aja anyways sen träffade vi 2 kompisar till och drog på dans vilket var jättekul. jag dansar på House of Shapes, som är dansskola + kombinerat gym. Asfräscha omklädningsrum och sen är det ju medlemmarna i Bounce som är lärare så hihi... Alltså jag är sjukt trött nu, känns som jag har tränat typ varje dag den här veckan, men är skittaggad inför helgen iallafall, har en massa grymma planer! Bland annat ska jag se den nya filmen "Ego" som jag hört massor av bra om :) puss & godnatt


Kommentarer
Postat av: signe

hahahah, fuck, tjockisfingrar!

2013-02-03 ♥ 15:30:44

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback