MYSONSDAG

2013-01-16 ♡ 23:30:00 || Design by: Matilda Sörensson
 

Hej sötisar! Idag var en mysig dag. Skolan började med SO, sen hade vi bild och sist fri timme (då vi får göra vad vi behöver). Efter skolan mötte jag upp Tova och vi gick och fikade på Waynes, och eftersom det var ett tag sen vi sågs kan man säga att vi hade sjukt mycket att prata om. Sedan skyndade jag mig hem för att hinna käka något innan jag skulle till gymmet men så typiskt mig så råkar jag somna i soffan efter maten så det blev ett lite senare gympass, men jag är faktiskt asnöjd! Edith och jag körde verkligen allt idag pepp pepp sommar 2013. Annars då, har börjat få jätteont i halsen känns inte alls kul att bli sjuk nu, simmar nästan i läxor och äckelprov :( men jaja, ska ta och få min skönhetssömn så återkommer jag imorgon med något spännande inlägg. Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket kostar det att gymma där? Och vart finns gymmen?

2013-01-18 ♥ 12:35:46

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback