SJUK

2013-01-18 ♡ 13:02:00 || Design by: Matilda Sörensson

Hej lovers! Förlåt för dålig bloggning igår och sådär, men idag vaknade jag upp med världens snuva och till råga på det är min näsa helt igentäppt wihoo... Det blev att jag stannade iallafall hemma från skolan idag eftersom jag har rätt roliga planer inför helgen som jag VERKLIGEN inte vill missa!!


Gjorde mig iallafall en hallonsmoothie och bakade lite goda scones som ni kan se på bilden ovanför :) Skriver jättegärna receptet till dom om det är någon som vill det, men nu blir det plugg eftersom jag självklart missar massor i skolan när jag är hemma. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: agnesandersson

Var gärna med i min tävling där du kan vinna ett iPhone skal, jätte enkla regler!
http://acandersson.devote.se/blogs/24257490/taevling-vinn-ett-iphone-skal.htm#WriteComment
kram♥

2013-01-18 ♥ 20:55:03
URL: http://acandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback