TORSDAGSPLANER

2013-01-24 ♡ 13:01:00 || Design by: Matilda Sörensson

 

Hejsan! Fick gå lite tidigare ifrån praoen idag eftersom att jag skulle ha utvecklingssamtal klockan 1 vilket var sooooft! Så jag tog en promis till skolan och nu sitter jag här och läser min engelskabok i väntan på att mamma ska komma. Tror jag ska träna lite på gymmet ikväll och sen har jag massa tråkiga läxor att göra, som vanligt... Hoppas ni har haft en bra dag, tycker vädret är superhärligt så jag var tvungen att ta några bilder och frös nästan fingrarna av mig hahaha! Förresten, jag tänkte att jag kanske kunde ha en frågestund senare ikväll om ni vill, så ni kan få veta lite mera om mig? Jaja, mer om det senare! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kam inte du visa bilder på hur dit rum ser ut, skulle vara jätte snällt! Du är otroligt vacker föresten! Kram

2013-01-24 ♥ 15:57:45

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail:

Din blogg:

Dina ord:

Trackback